Monday, November 24, 2008

Heidi Klum again

21 kg 8 veckor, det låter som något va?! Heidi Klum har gjort det, the hard way. Heidi hatar dock att träna.
Heidi brukar säga att om hon kunde betala någon för att träna åt henne, så skulle hon göra det, säger hennes personlige tränare David Kirsch
Hösten 2006 födde hon sonen Johan, sen började hårdträningen då hon redan för Victoria's Secret's julvisning var tvungen att vara i form. Hade hon inte varit det så kunde hennes kontrakt på 21 miljoner gå förlorat.

David Kirsch blev svaret; dagliga träningspass och bara mat som var "lean, clean and green", så lyckades de på bara 8 veckor bli av med de 21 graviditetskilona i alldeles lagomtid för Heidi att ta plats i den årliga julshowen i sin strassbikini.
Många kvinnor frågar mig om de kommer att se ut som jag efter att de har fött barn. Jag brukar fråga dem: hur såg du ut innan? Om du var en vältränad, hälsosam och energisk person kommer du troligtvis att bli sådan igen, men man kan inte lura sig själv.

Jag vill inte tillbringa hela mitt liv med att tänka på vad jag ska äta för att inte gå upp i vikt och hur jag ska göra för att se så ung och het ut som möjligt.

Jag är 35 år och min hy åldras. Men jag är inte mycket för nålar och sådant där. Jag vill åldras värdigt, med några rynkor här och där. Jag förespråkar den naturliga skönheten.

http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article3691205.ab

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: