Sunday, November 30, 2008

Hufvudstaden here I come again =)

Så nu är Stockholmsresan bokad under mitt julbesök i Sweden. Andréa nu är det ingen återvändo..hihi.. Den 16:e december (tisdag) kommer jag ner, 10.25 landar jag på Bromma. Den 19:e, d.v.s. fredag kl. 19.25 flyger jag hem (alla lördagsflygen var fulla =() från Arlanda.

Ska bli nice att träffa alla; Andréa, Malino, Tessan, Mathilda :) Tjejer ska vi byta julklappar? :)

Flyger med Malmö Aviation och tyvärr mitt favvobolag SAS hem.

Ahh, can't wait!

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

oh men nice.Typiskt att du inte är här över någon helg.

Anonymous said...

Hahaha men du flyger hit med MITT favoritbolag, me love MalmöAviation!
Fan vad kuuuuuul! Äntligen äntligen!

Hoppas jag har nyheter till dig imorgon, dvs. att de där jävlarna från kliniken svarar på mailet! HÅLL TUMMARNA BABY!

Pusssssss

Andréa

Vicky M said...

hehe..ja lite körigt kring jul, men du får ta dig lite tid Malino :))

----


yeah baby it will be lovely :d ja hoppas de svarar..hihih..
pussssssssss