Thursday, November 27, 2008

Jag flyttar snart

Igen?? tänker vissa av er. Ja, igen, jag skrev jue att här var jag bor nu bara är ett veckoboende för mig medan jag letar efter något som passar mig mer :) Första veckan var det inga problem, men sedan började jag känna av just varför jag inte ville bo i så stor studenthemliknande WG.

Man, eller iaf jag stör mig på folket mer och mer, smågrejjer (eller inte) de gör, bankar i dörrar, städar inte efter sig etc. Nu har folk även lärt sig att använda sig av köket, så där är alltid folk när jag och Jossan vill dit.

Nä, nu ska iväg ner till stan.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Jag skulle störa mig i en WG också tror jag, om jag inte bodde med mycket nära vänner. Jag är helt klart gjord för att bo själv.

Tänk på mig som ska stå ut i 2 MÅNADER till här..... ;)

Anonymous said...

Restylane: Baby, kollade upp eriksbergskliniken. 3500:- behandling med restylane. ska vi boka in oss eller maila dem innan? vill så gärna att vi gör det, bäst att vi bokar tid snarast så vi får det gjort så fort du kommer!

Pusssssss
Andréa

Vicky M said...

natacha och stina-lee har gjort det med juvederm... skillnad? kanske ska maila någon av de och fråga?