Thursday, November 13, 2008

Jag och min Crazy Frog

What a day,och den är typ inte ens halvvägs! Kl. 8.45 ringde väckarklockan. Hade fått ett SMS av Martin att han glömt gömma nyckeln till mig (min gamla lägenhet), så om jag kunde komma till Sportuni och hämta den kl. 10.

Jovisst, men flyttgubbarna skulle komma ca halv tio, så slänga sig på tlefonen och ringa Ho&Ruck och kolla med de. Tjejen va lite smått otrevlig först med att hon inte kunde lova något, att de skulle komma när de var klara på förra stället (hon trodde nog jag precis vaknat eller nåt och därför ville försäkra mig om mer tid), men när jag förklarade hur det låg till så ringde hon killarna och ringde sedan tillbaka till mig och sa att det var OK.

Så ska jag ner till badrummet och vem kommer där? FINNEN "HEEEY, så du har efterflytta hit också? :D" "Ehh, ja, men bara veckovis". Jag har i chocktillstånd över hans humör, klockan var jue bara 9!!!

Flyttkillarna väntade redan när jag kom, men ja, nu har jag min säng och allt annat här, Jossan har hjälpt mig att möblera (vi hade en del lösningar, men har nu funnit den bästa :D) Jag är HELT slut :/ Ryska ska jag iväg och ha också...

Nu sitter jag och försöker återhämta mig, med min blåa Crazy Frog som sjunger låten fint när man trycker på honom, bredvid mig. Fått den av min mamsi..hihihi...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: