Saturday, November 08, 2008

Julklappar

La mig seeent igår, men gick ändå upp strax efter 11, av mig själv :) Ligger nu i sängen och äter på min vattenmelon :)

Det är jue jul om ca 1,5 månad, har ni börjat köpa julklappar än? Jag brukar alltid börja köpa julklappar i god tid, jag tycker om personliga genomtänkta julklappar och inte sista minuten köp (dessa händer dock också såklart, man är jue mänsklig :P).

November är dock en skum månad, för jag måste samtidigt köpa en massa födelsedagspresenter, alla verkar fylla år, inklusive mig själv..hihi.. (ja, Andréa du ska få min nya adress, så fort jag själv får den..hihihi...d.v.s. senast på måndag :P).

Men tillbaka till julklapparna, jag har ett litet juklappsproblem till och detta är nämligen de julklappar som ska skickas, här måste man jue tänka på vad man köper, något skickbart, inte för tungt för vem vill betala 200kr eller något för att skicka ett paket?!

Har ni köpt några julklappar än? Jag har köpt ett fåtal, men mest börjat fundera på vad man ska köpa. Familjen är alltid lite svår tycker jag, typ mamma och pappa för det "behöver aldrig något".


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: