Thursday, November 13, 2008

Killar, ta efter Ronaldo!

Cristiano Ronaldo's ex, Nereida Gallardo avslöjar hur fåfäng Cristiano är, att han använder för att platta sitt krulliga hår, mjukgörande kräm över hela kroppen så han är len och även hårborttagingmedel. Det är en bra kille det :D Killar ta efter, hår är jue sååå äckligt :/

Sen ska ni kanske inte ta efter att göra slut med era flickvänner via SMS, eller spegla er hela tiden (d.v.s. mer än era flickvänner :P). Förstår dock att Cristiano speglade sig mer än sin modellflickvän, för hon är inte ens snygg enligt mitt tycke... Vad tycker ni?
No hair there no...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article3765181.ab

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Jag kungen är över alla här said...

hon är ju jättevacker

Vicky M said...

jag vet inte, jag tycker ite det, ok, på modellbilder, men närman ser henne live, eller på normala bilder (typ den på Aftonbladet) så ser hon så gammal ut för sin ålder ch jag ttcker inte alls hon är snygg. men det är jue min åsikt...

Malin said...

Hår ska absolut bort.Och fåfäng är ju bra att vara så länge det inte blir till en överdrivt.Skulle nog inte orka med att nån speglar sig hela tiden.Snyggare med killar som inte vet om att de är jävligt heta.