Monday, November 03, 2008

Lägenheten hit och lägenheter dit

2 klara, 1 to go idag. Båda lägenheterna jag kollade på idag var jättefina. Den ena har dock varken internet eller SAT, och hon skulle ge besked först på lördag eller söndag, plus att den inte la super duper, så den stryker jag.

Den andra är helt underbar, stort kök, seperat matplats, badrum med badkar, rummet är ganska enormt med fönster över hela väggen och utgång på en ENORM terrass uppe på 5:e våningen. Diskmaskin, tvättmaskin, 3 minuter till Uni. Enda lilla problemet är att det inte finns något kabeluttag i rummet, så det måste man fixa. En annan nackdel är att det är 2 tjejer, jag föredrar då att bo med killar, dessa tjejer verkar dock oproblematiska :D Jaja, we'll see :)

Sista jag ska kolla på idag ligger också skitnära Uni, rummet är dock lite mindre än de två jag tittat på, men hyran är lägre.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: