Thursday, November 06, 2008

Listor

Tessan har på senaste tiden publicerat några, så jag tänkte uppdatera er på min front också :P
ALLMÄNT...

Namn: Vicktoria
Smeknamn: Vicky, Vickan, Vic, Blondie, Murawska, Vika, Hilton
Längd: 172 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Hehe..det ni, maybe, jag vet faktiskt inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja & nej. LA har alltid varit en dröm, men det är så mycket som håller mig här just nu, men vem vet inom snar framtid kanske
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, ia
f killar :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Loves it!


SENASTE...
Film du hyrde: år och dagar sedan, minns faktiskt inte
Film du köpte: Senast köpte jag nog Simple Life 5 dvd:n
Låten du hade på hjärnan: I kissed a girl
Personen du ringde: Jossan
TV program du tittade på: Dancemania
Personen du tänkte på: Andréa faktiskt :)


FAVORIT...
Mat: Skaldjur
Låt: Svårt, men älskar Mariah Carey, annars ändras mina favvolåtar typ hla tiden
Sport: Ridning och backhoppning
Kläder: Snygga jeans och en topp, älskar även klänningar
Bil: Porsche Cayenne Turbo S (soon it will be mine :D)


ANTAL...
Gånger du varit kär: Never...nu vet jag att många tänker "men nu då?!"
Gånger ditt hjärta brustit: När min mormor dog
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ganska många, allt från i dubbelmord sammanhang till ridgrejjer till modegrejjer


SENASTE...
Bok du läste: Callgirl på Manhattan av Tracy Quad
Personen du fick brev av: Fick mitt nya kreditkort
Personen du fick sms av: Sonja från St. Moritz


ÖVRIGT...
Är du seriös: När jag måste
Vad är du allergisk mot: Pencillin
Var har du ont: i nedre låren av all träning :P
Använder du hårspray: Nja, inte så ofta.
Kan du stå på händer: Mer eller mindre

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Just nu har jag absolut inget socker sug, men beror nog på
Gillar du ketchup: Ja i liten mängd
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nope
Vad dansar du till: ALLT :D
Stockholm är: Vackert och helt fucking underbart,
Göteborg är: en stad som alla andra i Sverige
Kan du sjunga: Absolut, kan väl alla :P
Mer värt än guld: En massa saker.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Kina
Sparar till: Allt möjligt, små projekt hela tiden (har en sparbössa :P)
Väntar på: The one and only
Pålägg som gäller: Smör, keso, tonfiskpaté, tomater, mozzarella, skinka, ja jag gillar pålägg :P
Dagens dryck: Färskpressad apelsin juice med lite morotsjuice.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: