Monday, November 03, 2008

MQ's julreklamer

Jag personligen älskar MQ's julreklamer. I år är tydligen de nya ansiktena Nina Persson och Darin (kan bli interessting, eller vad säger ni?). Darin har jue snott "kontraktet" en gång innan, mer exakt 2005, fast då var han själv. Min absoluta favorit är dock fjolårets med Måns Zelmerlöw (Andréa glöm inte vad jag sagt, Ola's kompis jue och du vet jue vem hans flickvän är :P) och Agnes Carlsson.

Vilken är är favorit?
2003 Carola
2004 Peter Forsberg
2005 Darin
2006 Marie Serneholt & Andreas Wilson

Eller har ni kanske någon helt annan favorit?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3683509.ab

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

Jag har en idé till nästa reklamfilm: Du och Nando.

Jag och Steffe, killkompisen.
Han är youngfresh ass så du kanske tycker det är bra om jag vänder mig mot honom och börjar intrigera där istället för med Ola?

PS. Träffade Niklas Röja på fotbollsmatchen i helgen. Hahahah.Det var ganska roligt. Han har ju växt, lillkillen, fniss!

Pusssssss

Andréa

Vicky M said...

hahahahhahahahahaha....Röja...hahaha..fy fan vad kul det var nu när jag minns tillbaka. kände han sig kramig måtro? :Phihiihihih

pussssss

Anonymous said...

Hahahahha, jag var på matchen med mamma då Stefan spelade och gav mig tickets... så stod jag ute i periodvilan och rökte... så kom han och var skiiittrevlig mot mamma speciellt... o ganska trevlig mot mig också, men jag höll på att DÖ av garv för jag fick flashback från den där kvällen, you know... hahahahahahahaha


PUSSSSSS

Vicky M said...

hahahahahaha...han tänkte väl "det där skulle kunnat ha varit min svämor" :P hihihih