Wednesday, November 19, 2008

My birthday party - HELP ME!


Tror att de flesta nu vet att jag ska ha mitt birthday party lördag :) Jag har lyckats fixa en musikanläggning, alkoholen och "maten" har börjat köpas in, inbjudningarna har getts ut, men nu är mitt största problem MUSIKEN.

Jag måste ladda ner musik och jag behöver HJÄLP ER HJÄLP med tips på låtar. Jag är jue så dålig på detta.

So please help mi build up my music-list with some good songs in the commentatory field.

Guru Josh - Infinity 2008
Katy Perry - I kissed a girl
Katy Perry - Hot N Cold
Christina Aguilera - Keeps getting stronger
Rihanna - Disturbia
Leona Lewis - Forgive Me
Jordin Sparks - No Air
Pink - So What
Ne-Yo - Miss independent
Söhne Mannheims - Das hat die Welt noch nie gesehen
Britney Spears - Womanizer
Jordin Sparks - Tatoo
Pussycat Dolls - When I grow up
Black Eyed Peas - My humps
Jack Johnson - Upside Down
Lady Gaga - Just dance
Ich+Ich - So soll es bleiben
Kanye West - Golddigger
Fettes Brot - Bettina
Chris Brown - With You
Jason Mraz - I'm Your
Chris Daughtry - Over You
Die Ärtzte - Lasse Redn
Kid Rock - All Summer Long


So come on guys, write me your best party songs :)

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Mendez - Adrenaline och Razor Tongue
Höhner - Viva colonia
Falco - Amadeus och Egoist

Anonymous said...

Jag kan en massa låtar fast känns inte som de passar in här så bra hehe.house baby house;)

Anonymous said...

yeeesss malin :D
house! ;) definitelly

Anonymous said...

falco - skandal :P