Tuesday, November 11, 2008

No thai thai

Så nu har jag lite nyheter gällande mitt boende. Imorgon kl. 10 ska jag träffa ägarinnan till byggnaden där Jossan bor. Jag ska hyra rummet veckovis, vilket medför att jag under tiden kan leta efter det rummet som jag verkligen vill ha :)

Så fr.o.m. imorgon kommer jag bo nere i Innsbruck igen (d.v.s. om ägarinnan inte kommer med några helt sjuka förslag).

Åkte upp med Eva, men jag hade inte kollat min mobil och Johanna hade ringt och sagt att thailändskan som skulle laga middag till oss först kommer imorgon.

Har även hunnit med att sitta i den infraröda kammaren i 50 minuter, den gör verkligen underverk, mitt öga är jue så himla mycket bättre redan efter en dag och det har det aldrig varit innan, plus att min värk i axlar och rygg är typ nästa väck :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: