Wednesday, November 12, 2008

Nu har jag flyttat! :D

Gick upp så tidigt idag som jag inte har varit uppe på inte vet jag hur länge, redan innan 9 i morse ringde klockan, klockan 10 hade jag nämligen ett mäklarmöte inbokat dä var Jossan bor.

Så nu har jag ett rum som jag hyr per vecka (så att jag under tiden kan leta efter något annat).
Köpt säng har jag också gjort :D Dubbelsäng, såklart :D Har dock nog överskattat storleken på detta rum lite, blir lite trångt med och 2 klädgarerober (ja, jag har jue mycket kläder :P), ett stort skoskåp, en liten bäddsoffa, tv och säng :D Men men, ska jue inte stanna här i en evighet så :P Och nej jag har inte köpt en himmelssäng, men jag har fan funderat på det :P


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Nice med ett rum:)Händer ju en hel del saker där.Massa killar;)