Friday, November 07, 2008

Är de för gamla?

Jag älskar Sex and the City, serien. Den är helt klockren, hela boxen skulle jag vilja ha :)
Nu talas det om att Sex and the City - The Movie ska få en uppföljare. Skitkul på ett sätt, filmen var jue bra, men måste faktiskt säga att jag tyckte lite att den var av en besvikelse som inte fullt upp levde upp till serien, eller vad tycker ni?

Något annat som jag "störde" mig på är att jag tyckte att Gud vad gamla tjejerna är. I filmen alltså. För mig känns hela sex and the city upplägget som ganska ungt och hippt, men tjejerna som spelar Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte har jue gått och hunnit bli ganska gamla, har ni tänkt på det? ÄR de kanske för gamla för att göra en uppföljare? Kommer jag störa mig ännu mer på deras ålder i den kommande filmen?

Innan har det bara varit lösa rykten om en uppföljare, nu verkar det dock vara bekräftat.
– Det blir en uppföljare. Vi kommer att göra den nästa sommar. Vi ville göra den första, och nu kommer vi förhoppningsvis att få göra det för andra gången, avslöjar Kim Cattrall för Vogue.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article3714691.ab


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Själv tänkte jag aldrig på att de såg gamla ut. Jag är ett die-hard SatC-fan kan man väl nästan säga, har sett varje avsnitt i serien och filmen tillsammans med mina två syrror. Och vi gav den alla tre two thumbs up. =D Både upplägget och humorn var på topp. Fast jag är lite orolig över att den nya inte kommer vara lika bra som den förra filmen och därmed befläcka konceptet lite. Men jag hoppas på det bästa! Kommer definitivt se den i vilket fall som helst.

Vicky M said...

ja, jag kommer också definitivt se den :)