Friday, November 28, 2008

Shoppa billigare julklappar

I år har nog det hnt som alla sk. önskat i många år. Varför kan man inte köpa julklappar på julrean? Jag menar allt blir jue typ halva priset, klännbingen du köpte två dagara tidigare kan du "idag" få för halva priset eller ännu mindre.

P.g.a. börskrisen så hittar man rea i nästan alla affärer idag (oki, att det typ aldrig är på precis det man själv vill ha mest). Vem blir gladare än en shoppinggalning som jag? :) Men det som även är positivt är just att man faktiskt kan köpa bra julklappar till riktigt bra priser :) Hur mycket julklappar har ni redan köpt?

Jag har faktiskt inte så mycket kvar, lär inte bli så mycket sista minuten i år. Sista minuten-klappar brukar inte heller bli de allra bästa, så jag måste säga att jag är riktigt nöjd med det jag köpt hitintills :)

Vill även ge ett tips på julklapp, upplevelser! Massage, SPA-behandling etc. Lite extra lyx i tillvaron är alltid trevligt och alla gillar det :)

Ett julklapps no-no i mina ögon är dock presentkort. Hur tråkigt är inte det?!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3877748.ab


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: