Tuesday, November 25, 2008

Som jag förutspådde


Comme des Garcons kollektion för H&M hänger tydligen fortfarande kvar i butikerna. Tr
åkiga och dyra plagg, jag gillade jue inget av det jag såg. Har någon av er köpt något?

Nu har dock H&M skrivit p
å för ett nytt sammarbete, nämligen med Matthew Williamson. Jag älskar hans design, så denna kollektionen som sägs komma ut i vår tycker jag verkligen kommer bli en hit. Vad tror ni?

23 april kommer det ut en damkollektion, sedan till sommaren kommer det ut ännu en kollektion med b
åde dam- och herrplagg, helt wonderful tycker jag :)
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3849289.ab
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Matthew Williamson är en av mina absoluta favoriter. Jag tror det blir en hit, baby!

Andréa

K(ristine) A(malie ) said...

Den kolleksjonen til Rei Kawakubo er spesiell da, men liker den litt ^^