Sunday, November 09, 2008

Sunday 9/11-2008

Min födelsedag närmar sig med stormsteg, 18 november, bara drygt en vecka kvar, men ska ha mitt party lördagen den 22:e, har som jag skrivit innan en väldigt bra idé, men måste kolla om det är möjligt, men om det är det, så tror jag att det blir ett coolt party :)

Någon av er läsare som har möjlighet att komma? Liv kanske? :)

Jaja, inte min födelsedagsfest jag skulle snacka om utan denna dag. Jag har packat, diskat och städat (vaddå duktig?? :P). Nu har jag verkligen lagt en sista flytt deadline, tisdag eller onsdag. Ska få svar om ett rum imorgon, ska kolla annonserna från helgen, och är där inte något imorgon, då flyttar jag redan på tisdag.

Om drygt en timme är det Fight Out på gymmet som gäller, sedan ska jag och Jossan käka lasagne har vi bestämt :) Som sagt är söndagen en dag då man inte ska bry sig om vad man äter.


Vad gör ni en söndag som denna? Firar pappa kanske? Jag dricker Red Bull för er som undrar :P

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Och jag dricker Cola Zero och är kär och mysig.

Fniss...

Måste berätta aaalllt snart...

Hihi, pusssssssss

Andréa

Vicky M said...

mmm, jag pratade med mamsen min och hon verkade inte emot min stockholmstrip när jag kommer hem till malmö :D

pusssssssssssssss