Saturday, November 15, 2008

Svensk nyponsoppa

Handlade jue en del på IKEA igår, blir jue så när man flyttar, Avanti fick dock lite köp också :) I den svenska shopenIKEA så fick jag ett hemskt sug på nyponsoppa av allt, fattar ni, jag som egentligen inte ens är förtjust i nyponsoppa! Blev iaf en nyponsoppa och pepparkaksdeg som fick följa med hem. Frågan är bara om det blir några pepparkakor, eller om man hinner äta upp degen innan...haha...

Annars då på något man saknar från Sverige? Ja, som alla säger lösgodis, sedan Milda extrasaltat (jag är väldigt petig med smör), O'Boy (fast det har jag alltid med mig ner, dricker ingen annan chokladdryck), Estrella chips, Polarbröd tunnbröd, Bonaqua silver mineralvatten, Ben&Jerry-glass och Proviva. Annars saknar jag inget direkt. Vad skulle ni sakna om ni lämnade Sverige?

Snuvig är jag idag :/ Om en timme ska vi iväg och handla har Jossan bestämt. Nu ska jag skriva till 3M (och nej det ska inte stå 3S :P)
, men ja jag vet jag borde kanske inte...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Jag saknar:
JULMUST!!!
Lösgodis (men inte så mycket som jag trodde)
Sias ägglikörglass
Estrella chips
polarbröd i alla sorter
Lakrits
Lätt & Lagom
Knäckebröd (fast här har dom ju det så det är inget problem)
Marabou choklad (finns också på IKEA)

Fast å andra sidan har jag ju fått:
Rivella!