Wednesday, November 05, 2008

Treat yourself

Vet inte för vad, har inte direkt varit duktig, orkar inte ta tag i vissa saker som jag borde göra, känns liksom som om jag inte fixar det just nu, fast jag vet att jag borde, ska utgången bli negativ, så blir det negativt förr eller senare iaf, ellerhur?

Jaja, över till shoppingen. Jag har fortfarande inte köpte Hugo Boss-pumpsen, men jag viiiiilll, CSN give me the money typ NU :D Hittade dock ett par snygga höga Marco Polo också, dessa funderar jag också starkt på :D

Annars köpte jag en kappa på Modengatt av märket O.ha. Jättenöjd är jag, måste dock göra fler hål i skärpet. Kappan är i polyester och kragen är lammull *mysmys*. Sedan vidare till Douglas, där vi skulle köpa en present till Johanna, som tack för att vi fick bo på Bini's, blev en Joop parfym + body lotion + dusch gel. Jag köpte även en bust performance från Juvena (review will come). Parfymprover får man alltid; Chopard Wish och Chopard Casmir.

En liten stund senare hamnade vi på Marionnaud, där köpte jag tandbleknings tandkräm; StarSmile + även en blekningsgel från samma märke. Parfymprover; Hermés Eau de Merveilles och DKNY Woman.


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Chopard prover uppskattas. Jag älskar märket, älskar deras smycken, älskar deras dofter (äger ingen just nu, kör på Escada Magnetism men ändå), allt. Vill nog ha en Chopard förlovningsring när det är dags för det, hahaha.. Om några år...

Har du fått din adress nu kärring?

fnisssss

PUSSSSS BABY

Andrea

Vicky M said...

baby, give me this week. oki? :P :P

pussssssss