Sunday, November 30, 2008

Vad har han gjort med håret?!?!

Idol-Ola: Jag letar efter ”the one”
Ola letar efte the one, säger han till Aftonbladet. Jag undrar om jag just känner en "the one" för honom?? Men please vad har han gjort med håret och hur dålig är inte denna bilden? Tycker att han ska sluta vara lat och ta fram plattången igen :) Vad tycker ni?

Trivs du med singellivet eller vill du träffa någon?

– Det är klart att jag vill träffa någon. Jag skrev en låt om det häromdagen, ”The only”. Den handlar om att jag letar efter ”the one”.

Hur ska ”hon” vara?

– Oj, det är så svårt att säga eftersom jag inte har träffat henne än. Men jag tror att hon ska vara sprallig. Hon ska vara glad på livet, ha mycket ambitioner och vara målmedveten.

Och utseendemässigt?

– Jag kan attraheras av allt möjligt, jag har inte något specifikt, konstaterar Ola när han har funderat en stund.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3859179.ab

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Sofia said...

jag håller med. Blir lika chockad varje gång jag ser Ola nu för tiden med det lockiga håret. Tacka vet jag när det var rakt. Då var han ju riktigt het ;)