Monday, November 24, 2008

Vi och trollet :P



Hämtade upp JossanUni, sedan gick vi till ChristkindlmarktMarktplatz och sedan i Altstadt, tog foto med det stora trollet (där jag förövrigt ser hemsk ut, men är man sjuk så är man). Middag blev det på Kahlo's, ett mexikanskt ställe, fajitas *mums*.

Sen promenerade vi hem, till ett fyllt kök med inneboenden och derras kompisar. Riktigt lustigt var det, tills en av brudarna tyckte att vi skulle fortsätta måla på väggarna. Resultatet ser ni nedan...haha... Ja, inte är det vackert ich vad folk säger vet jag inte, men inte var det jag iaf.
Halsen gör riktigt ont, tror tyvärr att jag håller på att bli riktigt ordentligt sjuk, skulle nog inte ha druckit det dära Glühwein:et och sedan Frizzanten här hemma, men jag hängde iaf inte med resten ut till Weekender iaf *stolt*.

Tori hade bakat cup-cakes också, sjukt goda och så fint färgglada :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Vi åt Enchiladas....;)

Tylko Vicky po Polsku said...

hha..jaja, vi fick ändå inte det vi trodde...haha