Friday, November 07, 2008

You go Girls!

Äntligen känns det som min normala dyngsrytm (d.v.s. när jag vaknar av mig själv) är tillbaka. La mig innan 2 igår och något tidigare i förreigår, men har båda dagarna vaknat kl. 10.30 :) Det är en ganska normal gå upp tid för mig, någonstans mellan 10.15 och 11.00, då mår jag som bäst, sen hur många timmar jag sover spelar inte en så stor roll :)

Har faktiskt hunnit med en hel del idag; bokat plasma tid, ringt på ett rum, skickat ett par SMS, packat Kaytan's födelsedagspresent som jag ska skicka idag. Packat lite har jag också gjort (ska jue flytta från hotellet i helgen in till stan :D).

Dagen idag ser ut som följer:
14.15 Kolla på ett rum
14.45-15.45 Lämna plasma
15.45-18.00 Ärrenden inne i stan
ca 18.00-19.00 Styrketräning + Crosstrainer
19.00-20.00 Avslappad inför helgen (Happy Fitness-klass)
Därefter: Fixa sig, fördricka hos Jossan, sen utgång, kanske fota för Devcon.

Förresten så har nu Kendra, ni vet Hugh Hefner's ex-flickvän förlovat sig med sin footballspelare Hank Baskett :) Har jue smusslats en hel del om de två redan innan, Kendra var jue min favvo av tjejerna. Tycker att det är bra att de går vidare så fort, deras sexuella liv med Hef kan inte ha varit kul *yuck*.

Holly har jue också gått vidare med Criss Angel, och de sägs vara riktigt kära.
It's a real romance. I think they have fallen in love with each other already. They've said they are definitely boyfriend and girlfriend.

We've never seen him quite like this with anybody else before. She's great for him, and the timing is perfect for them. They just fit so comfortably together. It's like it was meant to be.
- sa en nära vän till Criss.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3716816.ab

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: