Monday, November 10, 2008

Yr - det snurrar



Jag hatar att ha glasögon, inte bara för att jag inte tycker det är snyggt, utan även för att jag mår illa så fort jag har de på mig. Ligga still och kolla på laptopen eller tv:n funkar, men att röra på mig?! Haha..forget it, känns som jag är hur full som helst och då har jag ändå en mindre styrka i mina glasögon än jag behöver, just p.g.a. hur jag mår. Jag är nog helt enkelt en person som inte kan ha glasögon.

Ser jag ut som ett smart stud i mina brillor? Fint mitt öga är också va? :P

Dagen's outfit får ni på köpet:
T-shirt: Ed Hardy
Stickad kofta: Cubus

Jeans: Fishbone

Örhängen: Pilgrim

Glasögon: Fielman
(nu blev ni förvånade att jag inte sitter med ett par svindyra märkesbrillor va? Saken är den att jag faktiskt inte är så märkesfixerad, det ska bara vara snyggt!)


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Vanesak Vickan. Det snurrar för mig när jag byter från linser till glasögon men också tvärtom. Det blir ju ett annat sätt, man flyttar ju korrigeringen fram och tillbaka från ögat.

Det går över för mig snabbt som ofta byter emellan.

Vicky M said...

jag har inga problem att byta tillbaka till linser, typ om jag bara vatt hemma en vecka utan att haft de på mig, bara använt mig av glasögon.