Monday, December 08, 2008

4 dagar kvar innan jag flyger till Sverige

Nedräkningen har börjat...

Inte varit "hemma" sedan mitten av september. Jag har fortfarande så mycket att fixa här innan jag åker, inte minst packa som jag hatar (ja, jag vet jag har sagt det innan), men sedan frisören, en runda till till Just Paris (då jag fått ett presentcheck av de i födelsedagspresent). Sen har jag en del viktiga ärrenden att uträtta, mitt i detta dyker även Tad upp i 2 dagar (10-12:e). På torsdag har vi vår ryska på en pub, måste se till att det inte blir länge då tåget till flygplatsen i München går runt 10 på fredagen.

På fredagskvällen/natten sedan är det jue luciavaka, som jag och Kaytan ska spendera på Filmstaden's Lucia Movie Night. Ja, minst sagt tuffa och innehållsrika dagar de närmaste dagarna för mig. för att inte tala om dagarna som jag kommer spendera i Malmö och Stockholm...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: