Tuesday, December 16, 2008

Hos Andréa <3


Är hos världen's sötaste Andréa nu, som dock försov sig, så jag fick snällt själv åka i taxin hem till henne ;)

Vi har snackat boys (well, what a surprice, huh?!) bl.a, sedan en "träffa-Liverpool"-resa..hrhrhr...

Strax ska vi dock in till stan, lite ärrenden, möta upp Andréa's pappa på en fika och sedan after-work med Nisse Holm (just ask Andréa :P jag säger inget). Isn't Andréa beautiful? :)

Sen vet jag inte hur det blir,måste planera vår kalender då jag ska träffa Malino, Tessan och Thilda någon gång under vistelsen här :) Miss You girls!



puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Liverpool hit och Liverpool dit. Gör lite nytta när du är där och ta reda på saker inför vårt Bremen projekt istället! ;)

Ska man veta vem Nisse Holm är eller? Hur som helst det gör inte jag så förklaring tack!