Thursday, December 25, 2008

Hästmys


Mitt förra liv... Ja, livet innan Österrike och livet innan backhoppningen tog över helt och hållet. Har länge funderat på att börja rida igen i Innsbruck, men jag jar jue haft egen häst så himla länge och ridit och hoppat på en så pass hög nivå att det känns som att börja rida på sk. ridskola inte är riktigt aktuellt för mig, men jag ska lugnt kolla upp alternativen som kan finnas i Innsbruck. Kanske köpa en liten (läs stor, typ över 170cm) hopphäst och ha där :)

Jaja, jag var iaf nere i Höllviken och hälsade på Anna och Inger. Underbart fint väder idag med sol och vindstilla (det tackar man för här nere i Skåneland). Hästar är de mysigaste djuren som finns, och det är väl klart att jag saknar hela livsstilen (oki, att jag hade en ganska bortskämd en då jag varken mockade eller något själv, men iaf).

Snart kommer tjejerna, så jag ska byta om, men ni får iaf lite bilder :)



Jacka: John Whitaker, halsduk: Louis Vuitton, Jeans: Demin, Solisar: Emporio Armani (julklapp), Väska: Gucci

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Är det dom glajorna du fick i julklapp? De är ju ursnygga. Jag älskar stora, stora, stora.... Ju större desto bättre.

Letar ett par fina till mig själv från Chopard inför den kommande säsongen. Deras vår/sommar kollektion kommer väl ut snart.. Spännande..

Love you!

Andréa

Vicky M said...

yes precis :) Love them!
puss

Anonymous said...

Åh ja gumman det får du göra :) Sorry I missed you när du var i sverige, tiden gick så fort äver jul ha ha...Puss
/Jennifer