Wednesday, December 10, 2008

Hur ska jag hinna?

Fredag kl. 08.42 går mitt tåg till flygplatsen (jag flyger från München denna gången).

Detta ska göras innan torsdagkväll:

  • Åka till Bini och hämta hotellrumsnyckel till Tad
  • Städa klart rummet och fixa iordning
  • Fixa iordning köket
  • Åka till DEZ och Just Paris
  • Gå till frisören
  • Lämna plasma
  • Gå på gymmet (sola måste jag)
  • Åka till IKEA
  • Luncha med Tad
  • Ha min ryskklass på torsdag från kl. 17-20 eller något sådant
  • Packa :/
  • Gå till banken
  • Ev. bråka/träffa Martin gällande min soffa
  • Äta sushi (I just must :D)

Måste bara säga att jag bara älskar Tad, han påminde mig precis om sist när han var här och vi var ute och shoppade (jag valde ut riktigt snygga kläder till honom), men det som var roligt är när han påminde mig om att jag försökte få honom och köpa accessoarer, speciellt en klackring, då utbrast han "Fan, jag har känt på mig det hela dagen, att det något, och just nu kom jag på det! Du försöker få mig att se ut som Morgi! I helvete helelr, jag köper inte klackringen! Och NEJ du köper inte heller den åt mig!" - haha..det var så jävla kul, och han känner mig så väl för ja, jag tänkte köpa ringen åt honom :D
Tad gjorde såklart succé i sina nya outfits, i'm just born for it =)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Alla älskar Tad man kan liksom inte låta bli! *puss*