Friday, December 12, 2008

Nästa gång skriver jag från Sverige



Ja, såklart var jag tvungen att ställa till det lite på vår ryska sammankommst igår. Hla dagen igår var crazy överhuvudtaget, men jag ställde till det, men bara lite... Tell you all later! Gick upp 05.39, kunde inte sova, är inte färdigpackad och mindre än 1h30 min innan taxin kommer. Som tur har jag en garderob i Sverige också om jag skulle glömma kläder. Frisören hann jag med igår också :) Snökoas är vad det är här.
Hörs från Sverige.

Gårdagen's klädsel:
Jeans: Sass&Bide
Skor: Just Paris
Väska Gucci,
Halsduk: Dior
Jacka: Chanel

puSS,
xXxVickanxXx

Plastpåse: Tally Weijl ;)

3 comments:

Anonymous said...

Welcome home babyyyyyyyyyyy!

Snart ska vi lekaaaa!

Pusssss love you!!!


Andréa

Elina said...

Vad söt du är :) Hoppas du får en trevlig Sverige vistelse! Puss puss

Vicky M said...

tack underbaringa :***