Monday, December 22, 2008

Sista julkallapparna

2 dagar kvar till julafton. Har ni alla era julkappar köpta och inpackade? Jag har pyttelite kvar att köpa, ska bege mig ut i folkmassan strax, men det är kanske inte lika mycket folkmassa som åren innan. P.g.a. krisen som just nu finns, så handlar folk mindre.

Känner ägarinnan till Matas och var jue där inne innan jag flög till Stockholm och hon sa att det är lugnare än åren innan, men fortfarande går affärerna bra och det är mycket folk. Detta kan dock bero på att det är skönhetsvårdsprodukter, jag tror att sådana produkter alltid går åt, vare sig det är lågkonjektur eller inte, eller är jag ute och cyklar?

Vad tror ni är årets julkapp förresten?
Jag är inte så inne på den fronten, men jag hade gissat på typ Guitarr Hero eller Wii Fit, men även upplevelser som SPA-bahandlingar, massage etc.


Själv hade jag inte tackat nej till en Wii Fit, men måste man köpa en Playstation-konsol då också? Ja, jag är ute och snurrar jag vet..hehe...Ingen aning om något :P Vad önskar ni er?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4053564.ab

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Jag vill oxå ha weeeeeeefit!

Buhuuuuu.....

pusssssss baby!

Andréa