Tuesday, December 16, 2008

Trevliga överaskningar

Vi begav oss efter ett par om och men in till Stureplan, strossade lite i butikerna innan vi begav oss på en runda till några kliniker som är intressanta för våra läppförstoringar. Något som jag tycker är viktigt är att man känner sig trygg med personen/personerna direkt när man kommer innanför dörrarna. Tyckte det var intressant att besöka de olika ställena och vi har helt klart en favorit där både kliniken och läkaren Lennart kändes helt underbara :)


Efteråt så skulle vi ha after-work:at med Nisse HolmSturehof, men Andréa's pappa är i Stockholm idag och imorgon, så vi fick skippa after-worken (Nisse blev något sur...) och sätta oss med Djurgården's nya (eller gamla om man vill) tränare i fotboll på Anglais.
Zoran är nog en av de coolaste personerna jag mött, inte alls den stereotyp av en normal fotbollstränare eller ens av det jag sett av honom i tidnngar, tv etc. utan bara så himla skön och kalasrolig :) Mitt i ett samtal vi hade ringer hans mobil och han börjar diskutera ett uppköp av en spelare som han vill köpa till DIF. Jag föreslog Torres, Zoran frågade om jag inte tyckte Ronaldo var bättre "Jo, när det gäller att spela boll, men att spela boll och titta på helheten, då väljer ag Fernando :P" Zoran bara skrattade och började mobba Andréa's pojke i NHL istället - "Han är jue en mes, vad ska du med en mes till?!"

Sedan dök helt plötsligt ännu en fotbollstränare upp, från Qviding om jag inte minns fel. Mitt och Andréa's rosévin's drickande började urarta i en skrattkavalkad och Zoran och Lasse baRa tittade på oss och skakade på huvudena..haha..Så smånngom tackade vi för sällskapet och begav oss till East för att få i oss lite mat...och mer rosévin :D

Maten av urgod, Andréa fick till fnatt när Per Holknekt (Odd Molly) dök upp. "Han är jue GUD!" - då menade hon hans Odd Molly-designer och inte honom må jag lägga till :) Resten av mat gick åt till att högt fundera om hon skulle gå fram och berätta det för honom, samt be om några klänningar :p Sen mötte vi honom i trappuppgången när vi skulle gå...haha.. han kollade på oss och vi kunde inte annat än skratta.


Oj, vilket megainlägg det blev nu. Andréa är i sovrummet och snackar med sin NHL-hubbie, som spelar match idag och borde nog springa iväg på träning strax, mn vm vill göra det när man snackar med en så lovely blodin som henne? :)

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: