Tuesday, December 09, 2008

Vicky goes big bitch

Har precis exploderat ut via sms på killeen som har tagit mitt rum i min gamla lägenhet. Han har nämligen bott där i 3 månader, men fortfarande inte gett mig alla pengar jag ska ha (dels för min soffa som han har) och nu vill han sätta sig ihop med en annan av killarna som bor där (och mig då) och diskutera det som han ska ha betalat. Jag fick nog! Om något inte stämmer rent ekonomimässigt, så tar man det INNAN man flyttar in, och inte 3 månader efter!

Skrev till honom att får jag inte pengarna för min soffa så hämtar jag den imorgon och sen skrev jag vad jag tyckte om hans beteende. gaaaH, don't mess with me. Han har strulat så mycket redan, så nu fick jag nog.


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Elina said...

Bra! Hatar också när sådant händer. Sjukt löjligt att folk inte kan bete sig som vuxna människor och betala för sig!