Friday, January 02, 2009

DEZ - att man alltid ska träffa folk där.

Den första som vi träffar på innaför dörrarna är Nick Fairall, han letade efter en ny mobil. Tad och Alice ville inte käka på Indigo (jag köpte med mig sushi som take-away) utan på någon konstig hemmamat på första våningen, så jag och Nick gick runt lite och kolla mobiler. Anders hade försvunnit någonstans i folkmassan..hehe..

Sedan sprang vi på polska fysion, österrikarna var där för att göra reklam, sedan ännu mer polacker, Kamil, Bachleda och läkaren. På Media Markt dök Ilja och Denis upp, Tad och Alice var något irriterade på att hela tiden behöva vänta medan jag snackade med folk.

Handlade lite på Douglas. Nä, ska skriva min krönika nu.


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

ich war gar nicht irritiert....

Anonymous said...

Saknar dig jättemycket!

Men vi ses snart visst?

Pussssssss

Andréa