Saturday, January 10, 2009

Jag dog precis

När jag bestämmer mig för något, som jag gjorde under gårdagskvällen och under denna natt. Att det kanske inte är värt att vänta utan ta det nästbästa ibland, som ändå kan visa sig vara det bästa. Fullt inställd och ganska klar på mitt beslut.

Allt funkar prima, provomgången flöt på, pausen likså...eller nästan. Jag står och snackar med Nadja, när någon helt plötsligt kommer bakom mig och kramar om mig och säger hej. Jag vänder mig om och får världens chock. 3S's mamma. Jag vet inte vad allt handlar om, om det är Gud som spelar mig ett spratt, som vägrar låta mig släppa taget, t.o.m. när jag verkligen bestämt mig. Tydligen ska jag inte nöja mig med det nästbästa inte för tillfället iaf.

Man borde leva som man lär, jag har den senaste tiden rått alla att inte fly. Jag kanske ska låta bli att fly innan jag tagit reda på alla faktan själv också.


Jag vet inte vad jag ska göra...

nu börjar hoppningen.
see you lkater!

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

3S-what is this???

Anonymous said...

@Anna - Schlieri

K(ristine) A(malie ) said...

Something I've always wondered... Where does the nickname "3S" come from? :P

Elina said...

Hmm ett tecken månne? Pussssss

Tylko Vicky po Polsku said...

hehe..well 3S... It's a nickname and i hast somethng to do with S S Schlieri..hehe... just me and a friend fooling around a time ago and so it stayed :)