Wednesday, January 28, 2009

Modebrott NR 1 - dåligt sittande jeans

Har precis skrivit ännu en tenta, ska snart iväg och jobba, imorgon kl. 9 har jag en tenta till, sedan på eftermiddagen ännu en :/

Men iaf, igår gick jag runt en del på stan, och det värsta jag vet är folk som springer runt i så himla dåligt sittande jeans som det bara finns. De hänger, rynkar sig etc. För mig är dåligt sittande jeans verkligen ett modebrott, finns inget värre, inga dåliga färgkombinationer eller något. Håller ni med?

Jag tytcker att det par jeans ska sitta perfekt överallt, de ska väljas med omsorg och verkligen passa din kroppsmodell. Minst ett par snygga jeans tycker att alla borde investera i. Sen säger jag inte att bara dyra jans så som Rock & Republic, Sass&Bide, Seven etc. är det enda jeansen som ligger snyggt, jag gillar t.ex. jeans från Gina Tricot, de har en bra passform och finns i olika modeller, likadant med Tally Weijl. Jeans som däremot jag tycker är förfärliga är H&M's, pengar rakt ner i avloppet enligt mitt tycke...

Mitt favvomärke? Sass&Bide (även Victoria Beckham for Rock&Republic)

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article4248266.ab

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Om jag håller med? Näääää *asg* byxor är byxor liksom. Har nada koll på vad som är mode eller inne just nu.

Jo föresten jag vet låg midja är inne men det vägrar jag sätta på mig. Vem fan vill visa halva arschlet?

Bekvämt det är mitt ledord!