Tuesday, February 17, 2009

Bilbråk


Åt lunch med papsenJensen's Böfhus. Funderade starkt om vi skulle åka iväg och käka sushi istället, men det ska vi äta på lördag har vi bestämt.

En lunch utan att bråka lite funkar inte, och vi bråkade såklart om vad jag ska få för en ny bil..hehe.. Min paps har kollat upp Porsche Cayenne ordentligt och han tycker att den drar för mycket bränsle (like if I care och sen drar den inte så mycket). Och det är jue typ den enda bil jag vill ha. Han tycker att jag ska ha en Mercedes ML (som jag ville ha innan). Andra bilar som fanns på tal var BMW X5 och Audi Q5.
What do you think?
Jag brukar ändå få som jag vill i slutändan. Var likadant nu om vilken bil jag skulle ha med mig till Österrike. Eftersom jag är här så kort tid, så hinner vi inte skaffa en ny bil till mig, så det blir först i sommar, så min pappa tycket att jag skulle ha med mig min nya Mercedes C Sportcoupé (som jag typ hatar), medan jag ville ha min gamla CLK. Han typ totalvägrade för att jag redan gjort så många kilometrar på den, men tillslut fick jag som jag ville, så nu kör jag ner med CLK:n :D

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

Nej ta inte Cayenne!Jag hade lugnt valt Audin eller ML.Mycket snyggare.Välj svart bara;)

Vicky M said...

jag tycker Cayenne:n är snyggast :D

Elina said...

Här har vi pappsen lindad kring lillfingret ja... :) You go girl! ;)