Thursday, February 19, 2009

The dinner


Gårdagen's födelsedagsmiddag för min mams blev riktigt lyckad. Den började med Lax-ägg-skaldjurs förrätt, sedan en kycklingfilé-chilli gryta med färsk pasta (by moi :P), avslutades med en kiwitårta :) - tårtan är alltid godast ;)



Min pappa började självklart med att berätta vad för trams jag skriver på min blogg och att hans chef bl.a. är inne och läser (hej hej). Varpå Kaytan's mamma säger "Kan jag få adressen?"..haha... Sen blev det en del snack, bl.a. fick jag åter igen visa mina ryskkunskaper..hehe... - Da da, ja gawarju plocha po ruski :P

Kaytan's pappa överaskade alla med ett visst ord mitt i alltihopa..hahahahhaha.. så jävla kul, alla bara grät av skratt...haha... Larissa var mindre road och började berätta för honom att om han sa det på konsulatet så skulle de kalla på polisen..hehe...

Som sagt blev en del rosévin för min del ;) Kaytan drack vitt. Tack alla för att ni kom!
Nä, nu ska jag och mamsen ut på stan på några ärrenden :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: