Tuesday, February 17, 2009

Jag vill fylla på mer =) Nej, det gör INTE ont.

Både jag och Andréa har kommit fram till att vi vill fylla på våra läppar mer. Vi sprutade jue in 0,5 ml Restylane Lipp hos Lennart ZMedical i Stockhlom och var så himla nöjda, men nu vill vi göra lite till :) Synd att det inte blev av med min Stockholmstripp nu i februari, men jag vill flyga upp så fort som möjligt. För jag vill verkligen göra lite till =D

Många är kanske rädda för att det ska göra ont, inte minst efter att man läser artiklar som denna med Laila Bagge där hon säger att det gör svinont och att hon aldrig skulle göra det igen. Det man måste veta är dock att seriösa läkare aldrig skulle göra det utan en bedövningsspruta. Som Lennart sa "Utan bedövning gör det så sjukt inihel... ont, så jag skulle aldrig spruta någon utan bedövning".
Bedövning är ett måste och då känner man inget :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Elina said...

Jag vill också men jag vet inte... Är så rädd att se ut som en anka... Men jag vill, jag vill, jag vill!

Puss puss snygging

Vicky M said...

0,5ml är jue inte mycket :) kolla på mig och andréa vi vill jue göra mer..hihih..

pusss