Tuesday, February 10, 2009

Katowice Airport, heading back to Sweden



Update från JVM och Zakopane kommer, jag är något död, men har haft sjukt kul :)

Jag tror att ibland är det så att man behöver vissa saker, att man gör vissa saker som kanske är något galna under en period, men jag tror att det var exakt vad jag behövde. Som det känns nu är allt super. Now will have to work for it so much babe.

Jag kom fram till ganska mycket under denna helgen, eller hela veckan kanske jag ska säga. Vissa personer bevisade sitt rätta jag, vissa positivt andra negativt. Men livet handlar väl om at leva och lära, ellerhur?
Sen ska man inte alltid lyssna på andra, men kanske ha i åtanke vad folk säger. Men som sagt jag tycker att man ska ge alla en chans,då åker man i backen med huvudet före ibkand. That's life.


A tym którym coś nie pasuje -> SPIERDALAJCIE :D

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

A tym którym coś nie pasuje -> SPIERDALAJCIE :D

hahahahahaha!! tak trzymaj!! :)

Elina said...

Söööötnos :)

Anonymous said...

Sama spierdalaj!!