Monday, February 23, 2009

Last day in Sweden

Oscarsgalan i natt, och nej jag kollade faktiaskt inte. Självklart kommer ni dock få en klännings update, men inte just nu, har en himla massa ärrenden att uträtta inne i stan först. Kate Winslet tycke jag var en fin Oscars-mottagare, hela listan kan ni se HÄR.

Ska strax in till stan, har fått utbetalning av CSN (wow, liksom förvånad). Bankärrenden, leta efter jeanstights (vill ha sådana som Blondinbella har från VILA). Sen ska jag hem och packa (och ni ser att jag skuttar av lycka).

Sen har jag en del online-jobb :/

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Nej jag kollade faktiskt inte svaret i din blogg jag väntade på att du skulle svara i min och trodde du hade glömt bort det =) Eftersom jag har en egen blogg tänker jag aldrig på att folk svarar i sin =)

Här ska du se hur det ser ut för mig:

http://romeon.net/vicky.png

Detta testade jag i både IE och fx, jag har en 24" skärm, kan vara så att den är stor, men om själva sidan är inställd som centrerad ska den vara centrerad även i min skärm, och just nu verkar den vara right alignad. =)

Romeo