Sunday, February 08, 2009

Last utgång

Ligger halvfärdig i sängen, ja inte bara påklädd, och helt slut (sovit i 45 minuter precis). Precis öppnat en flaska med mousserande rosé och jag hoppas att Ania & Co. dyker upp snart för annars kan det bli farligt (d.v.s. om jag dricker hela flaskan själv...haha..). Amerikanarna har bjudit mig på middag på Adamo, men jag hade jue bestämt sista kvällen med tjejerna, så jag tänker bara säga hej, men äta med girlsen.

Sedan blir det Morskie Oko one last time för denna resan. Ni ska få en fullständig update från både JVM och CoC:n i Zakopane inom de närmaste dagarna, just nu hinner jag inte för jag har så himla mycket foton att bearbeta. JVM och jag är ingen direkt super kombination om man säger så...haha....

Har hur som helst inte blivit mycket sömn här i Zakopane om man säger så och jag har aldrig spenderat så många nätter på COS (läs alla) som denna CoC. Jossan du kommer dö när vi snackas, så se till att jobba en dag när du har tid att ringa.

Om det har varit drama? Självklart, på JVM var det Klingenthal 2005 wannabe happening (nä Jossan inte 3, men crazy). Jaja, nu ska ja fortsätta packa, för imorgon ska jag hem till Mary, tänkte för vara en dag+natt i Krakow, men stannar i Zakopane istället hos Mary.

Flyger till Malmö på tisdag (nope blir inte Stockholm).


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: