Thursday, February 26, 2009

Natural?


2,5h spenderades hos min manikurist idag. Hon vad dock lagom förvånad över hur pass korta naglar jag ville ha. Very natural look tycker jag.

Om en halvtimme ska jag dock iväg och göra något mindre natural, men mer om det när jag kommer hem :) Lite nyfikna får ni jue bli ;)


Förresten gällande CoC:n i Wisla till helgen, snackade med Michi och han sa att Kofi ska hoppa! Skitkonstigt Kofi i CoC:n, men jag är jue gladast över att Michi fick komma med :)
Annars är det kval till VM ikväll, jag hoppas att jag hinner tillbaka från mitt besök :)


Lite nervös är jag, men det är man nog alltid när man ska göra något första gången.


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Ursnyggt, baby, ursnyggt. Tycker det är jäkligt fint med au naturelle naglar. En hit!

pusssssss

Andrea