Sunday, February 22, 2009

Skönhetssömn

Hade himla svårt att somna i natt. Kollade på Indecent Proposal (ett oanständigt förslag) med Demi Moore och Robert Redfort till strax efter 01 *rekommenderas*.

Idag har jag handlat lite nödvändigheter inför min avresa back home (oki, med lite olika stopp på vägen dock :P) på tisdag; Denivit express white bl.a. Något jag dock köpte är en ny ögon make-up remover, nämligen Vichy's, någon som provat den?

Jag tycker det här med ögon make-up remover är väldigt svårt, jag tycker att många inte funkar som de ska. Dior's är jag t.ex. inte speciellt förtjust i. Däremot L'Oreal's tycker jag är jättebra, medan den som är för sensitive eyes inte alls funkar för min del.

SB12 köpte jag också, SB12 är verkligen helt super. Köpte en liten flaska, då jag slängt min, så har inget direkt att fylla på från min stora med :/


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Elina said...

Jag gillade aldrig SB12, blev ju helt torr i munnen av den... Vet inte varför, blir du också så? Det kanske är meningen? Jag blev helt sträv alltså! Så jag slutade använda den...

Elina said...

En ögon makeup remover som är bra är Clinique's... En blå flaska, vet inte vad den heter. Finns en lila och en blå. Har aldrig testat den lila men den blå är super! Pussssssssssssss