Saturday, February 21, 2009

Sushi och kinesisk take-away lördag


Individuella tävlingen i normalbacken i Liberec idag skulle kunna ha slutat helt underbart med Wuff som världsmästare, Morgi 2:a och Schlieri på bronsplatsen, men Morgi stod inte sitt hopp :( Tyckte så jävla synd om honom, riktigt jävla synd om honom, han behövde det hoppet, men han behövde fan inte "fallet" :( På detta sätt blev Simi bronsmedaljör.

Jävligt synd om Harri och Ville också :( Men iaf dubbelt Österrike i topp, så jag ska inte klaga, visst är jag glad, men med Morgi där framför Schlieri hade varit ännu finare...

Efter hoppningen åkte vi in till stan, papsen bjöd på take-away sushi och sedan plockade vi med oss fyra små rätter på en kina restaurang hem också. Sushi ♥ - Mamsen var dock inte helt nöjd, och jag måste säga att min sushi i Österrike är godare än här :P

Nu ska jag kolla på Melodifestivalen. Har ni någon favorit? Jag har E.M.D :)

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

I co Auty imprezują? Po tym złocie Wulfa?

Gadałaś z Morgim?

Anonymous said...

ohhh vill ha sushi! Du får bjuda över mig ngn dag tycker jag. har inte ätit det på år och dar :(

Vicky M said...

imprezowali, ale z Morgim nie gadalam, chcialam ale sie wtrzymalam z paru roznych powodow.

----

hehe..ja det är lovely, men som sagt bäst i Österrike :D

Anonymous said...

everything looks sooooo yummyyyyy! :D and good that sushi don´t have many kcals ;)