Thursday, February 26, 2009

Vill man vara fin, får man lida pin


Vad var det jag var så himla nervös för innan? En av mina största skräckskäl -> tandläkaren. Beyond Systems tandblekning. Hjärtat i 220slag/min när jag lagt mig.

Efteråt: Bedövningen känns i hela ansiktet, och visst fan gjorde det ont! Det ilade som fan, dock i omgångar. Och nu efteråt är det som värst, en alvedon och en tandvärks tablett, det isar som fan och inte 'är det skönt. 6 nyanser vitare är tänderna dock.

Det enda som hjälper är kall dricka. Kan säga att jag 100 gåpnger hellre tar en eller två eller tre Restylane-sprutor i läpparna än bleker tänderna. Kommer jag göra det igen? Självklart, jag vill ha ännu vitare tänder, men först om ca 6 månader, d.v.s. i sommar gör jag nästa session. Har någon av er gjort en tandblekning?

Vill man vara fin får man lida pin. Gain to perfection ;)


puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

hej, zastanawiasz sie nad zebami?
:) mialas racje usta są teraz wyraznie inne,ale bardzo ladne :)
jak myslisz,Gregor da rade utrzymac sie na 1 miejscu w klasyfikacji?
pozdrawiam

K(ristine) A(malie ) said...

You said it! ;)

Vicky M said...

zeby wybielilam :)

3S mysle napewno wytrzyma :)

Anonymous said...

Hey, who the designer of your site? very cute
[url=http://google.com]f l o m a x[/url]