Monday, February 23, 2009

Where thye f*ck is my caaar???

Gick upp på parkeringen och ser en tom parkeringsplats. WHERE THE F*** IS MY CAR?! Något panik, då jag ställde den där igår... Tills jag kollar ner på mina bilnycklar och upptäcker att jag har nyckeln till min andra Mercedes, som jag hatar (vilket måste innebära att papsen tagit min bil i morse och jag nu är tvungen att ta bilen jag tinte gillar). Går ner i garaget och där står den, min nya bil, som jag började hata efter typ 2 månader att jag fick den.Iväg till banken och inte gick det bättre där... Över en timme på banken!!! Snacka om att vara uttråkad och irriterad. Därefter åkte jag in till stan på jakt efter VILA's jeanstights i svart. Jossan sa att de hade inne på Gina Tricot också, men inte sådana som jag ville ha, inne på Moment var de slut, men de hade fått in andra modeller, så köpte ett par sådana, men fick reda på att de även hade inne på Cha*ChaTriangeln, så knatade dit med min Chai-Latte i ena handen och Momentkassen i den andra. På Triangeln köpte jag ett andra par, sedan in på Åhlen's där jag köpte ett lager med olika sorters strumpbyxor (det mesta i svart) - Köp 5 betala för 4 :)

In på Matas och hälsa på butikschefen Irene och sen hem. Och här finns också e massa att göra :/


puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Elina said...

Den där bilen är det väl inget fel på?? :) Pusssssssss

Elina said...

Jag vill också ha såna där jeans... Men får nog vänta tills jag kommer till Sverige...

Elina said...

Ang mitt visum så har jag ett business/turist visum. Det gäller i tio år och innebär att jag får åka lite fram och tillbaka som jag vill. Jag får dock inte bo här, jag får inte jobba, plugga eller dylikt. Men eftersom att jag pluggar i Sverige och praktiskt taget är här på besök så är det lugnt. Om jag hade haft Visa Waiver programmet som alla andra svenskar åker på så hade jag bara fått vara här två 3-månadersperioder om året, dvs 180 av 360 dagar. Och jag har ju varit här ett år nu så därför skaffade jag ett visum. Men andra visum är hopplösa att få... T.o.m arbetsvisumet tog slut första dagen de släppte det förra året, om man nu skulle få ett jobb här. Så det är helt sjukt alltså... Pussssssssssss

Vicky M said...

jag gillar den inte :/

ahh, oki då vet jag :)

psusss