Friday, March 06, 2009

Cheers!

Jobbade igår på Bini's. En ny kille från Irland som heter Glenn jobbar nu i baren och han är skittrevlig och rolig, dock inget objekt :D När jag kom hem så skriver Schabe till mig, lite förvånad då har är i Norge på tävling och klockan var över 2 på natten. Men han och Michi hade varit ute och festat, då Michi fyllde år :) Iaf berättade han något skitkul för mig, så jag kunde somna glad.

Idag är det kval i Lahti, ska bli riktigt kul, Pascal fick jue åka eftersom Schweiz vill komma med ett lag igen, så jag håller så mycket tummarna för honom, men även för Luggy, junior världsmästaren, för han har fått chansen av Pointex nu. Så jävla rolig är den killen :P

Och ja jag vet, de är juniorer och de är unga, men vad kan jag göra åt att vi drar till varandra och att de verkligen är skitroliga? Dessa sportkillar är liksom lite på en annan nivå än "normala" killar i deras ålder.

Ska jobba idag och imorgon också, plus att jag har en massa ärrenden att fixa idag. Jossan hur går det med Stams-planerna?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: