Tuesday, March 31, 2009

Den här dagen är snurrad...

Allt möjligt konstigt backhoppningsfolk ringer till mig idag. Sen får jag konstiga mail, om folk som vill göra intervjuer med mig o.s.v. Precis ringde Thomi och ville en sak..jag ba hee? Men men snäll som jag är..hihi.. Luki har ringt, japanerna´s presskvinna Chika, har fått mail från amerikanernas tränare Ernst, samt FIS-koordinatorn för CoCn m.fl.

I veckan ska jag träffa Gatsch för att göra mitt kursarbete, på lördag ska jag upp till Fulpmes för Schlieri´s WC-fest, skulle egentligen inte åka upp, då jag flyger till Sverige morgonen efter, men hans pappa pratade med mig om det, så jag sa jag skulle komma upp...hmm..ja.. Backhoppningen är inte slut för att säsongen är slut.

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

J said...

Vicky kim jest ten koleś na pierwszym zdj. z Tobą ? :)

Vicky M said...

Thomi Thurnbichler

Anonymous said...

you are a star? is it any joke?!

J said...

Dzieki