Tuesday, March 31, 2009

Ge av dig själv :)


Jag fick vakna innan 9 på morgonen, då min bil stod utanför och jag var tvungen att flytta den typ runt 9.15. Så jag har gått en kort promenad på ca 1km (alltid något). På vägen fanns en McDonald´s och de har jue frukost, något jag inte käkat där sen jag var i USA sommaren mellan 8:e och 9:e klass. Så jag tänkte, ja vi ser vad det har. Blev en Ham&Eggs och jag blev riktigt förvånad. Äggröran var riktigt fin och gul med skinka, en nybakad fralla, smör och skinkpastej, därtill apelsinjuice och detta för endast 2.59€. Borde var dukade med vita dukar, vasar och fina vårblommor.

Därtill köpte jag vykort, vilka stöder Ronald McDonald Foundation :)

Det jag dock blev ännu mer förvånad över var två män som kom in och beställde Big Macs och kaffe...


Har ni käkat frukost på McDonald´s någon gång?

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin-Hockeyfruga said...

jo ja har ätit där en gång..mackan vettefan om ja gilla men kaffet va gott ;P