Friday, March 13, 2009

I said it, You did it!


Yngre killar. Och nu talar vi inte om ett år yngre utan ett par år yngre. När jag började gilla yngre, så tyckte alla att jag var galen. Vad ska du med småbarnen till?! Och guess what nu då? Hälften av mina tjejkompisar är ihop med betydligt yngre killar. De som inte är det trånar efter något lammkött, eller har ihop det med ett.

Så varför har det blivit så inne med yngre killar? För jag tycker verkligen att det är inne med det nu? För mig spelar det ingen roll om det ör inne eller ej, jag umgås med de personer jag vill och just nu är det helt enkelt så att det råkar vara yngre boys. Men som vi också pratat om de senaste dagarna, så är t.ex. en 18-årig backhoppare en helt annan person än en "normal" 18-åring som bor hemma i Sverige. Allt beror på uppväxten och hur man lever nu. Säger sen inte att alla backhoppare är mogna, men många av de mognar snabbare, men sedan liksom står de still..haha...

Förresten läste jag i marsnummret av Cosmopolitan att killar har sin sexuella peak mellan 18-20 år.

Hur står ni i frågan?


puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Elina said...

Ihhhh nej gumman... Jag klarar inte yngre killar. Det är en turnoff för mig faktiskt. Men jag förstår dig när du pratar om hur en 18-åring som redan kommit långt i sin karriär är mognare än en vanlig gymnasiekille i Sverige. Helt logiskt! Pusssssssssss

K(ristine) A(malie ) said...

If he's under 18 then no :P

tessan* said...

18 år, då skulle han vara 5 år yngre än mig och det är ett BIG NO!
Samma som att jag inte ser åt en kille som är kortare än mig, också ett BIG NO!

Vicky M said...

ja, typ 18 går gränsen..typ..undantag finns jue..hehe.. men nä, 18 tycker jag med, iaf om det inte bara ska vara ett strul.

Men klart att killen ska vara längre :D Det är ett måste för min del!