Thursday, March 12, 2009

You all fake b*tches can f*ck off

Sjukt förbannad och besviken blev jag på en person precis. Ja, jag är kanske naiv ibland och litar på folk fast jag inte borde, men som jag sagt så många gånger innan, jag anser att man borde ge alla en chans, men när det avverkat den chansen, ja då är det ganska aus och vorbei hos mig.

Detta har just nu hänt med en person...

Varför gillar jag bättre mina yttliga förhållanden som jag har med vissa, än att jag hellre lägger ner tig på att utveckla ett djupare med någon annan? I hate two-faced people. Jag tycker att det är något av det värsta som finns. Stå för vad du tycker och var den du är!

Därför uppskattar jag vissa människor, som kanske inte alltid är så himla trevliga mot folk, näsan upp i väret, otrevlig etc., men jag vet att det de säger är vad de känner, jag behöver inte undra om de verkligen är trevliga för att de vill eller för att de känner att de måste.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: