Wednesday, April 29, 2009

Mail-work to do

Har suttit mer än halva dagen vid datorn och hållit på med online-work, d.v.s. skrivit mail, svarat, och hållit på med lite work stuff. Suttit en massa i telefon också. Gick ut och sprang, då började det regna, så jag såg mindre nice ut, när jag nådde fram till min bil efter det blev det matshopping, ännu mer soya-produkter (yes, jag har blivit ett freak), och sen typ dricka...haha..vårt kylskåp är typ överfullt med mina soyaprodukter, Red Bull Sugarfree, juicer, öl, Cola Light, vatten, champagne. Inte mycket mat i den kylen...haha...

Har lekt kock också (hade dock lugnt behövt en personlig..hehe..anyone? ;P), broccoligratäng med, spinat, gorgonzola, emmentaler, vitlök och Bechamelsås, står just nu i ugnen. Funderade på att fylla på med kidneybönor, men skippade det.

Vad händer hos er på Valborg?

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Unknown said...

there is nothing freaky bout soya macchiato- its yumm!!!!!!!!!!! :*

Vicky M said...

it is soooo goood :D

Unknown said...

I know :D